Zjednodušte sledování, přezkoumávání a řešení výjimek v celé organizaci pomocí automatizovaných pracovních postupů, centralizovaného reportingu a přehledů v reálném čase.
Co je aplikace pro správu výjimek?
Aplikace minimalizuje obchodní rizika centralizací správy výjimek z politik, postupů a kontrol. Standardizuje každý krok procesu, od kontroly po sledování zmírňujících opatření, čímž zvyšuje efektivitu a přehlednost.
POZNÁMKA: Ilustrační obrázek, aplikace je k dispozici v mnoha jazycích, včetně češtiny a slovenštiny.

Zvýšení přehledu o výjimkách
Odstraňte manuální procesy založené na tabulkách a získejte přehled v reálném čase o všech aspektech vašeho programu správy zásad a kontrol. Využijte předem připravené konfigurovatelné pracovní postupy pro zefektivnění a zvýšení přehledu o výjimkách.
- Rychlá identifikace, správa a zmírnění vysoce rizikových výjimek
- Snížení nadbytečné a manuální práce v každé fázi procesu správy výjimek
- Hlášení, optimalizace a škálování výkonu procesů bez psaní jediného řádku kódu

Rychlá identifikace, řízení a omezení vysoce rizikových výjimek
Zvyšte přehlednost, abyste mohli identifikovat, prioritizovat a omezit vysoce rizikové výjimky. Centralizujte a vizualizujte aktivní výjimky spolu s příslušnými žadateli, odděleními a riziky. Udržujte týmy na správné cestě pomocí předem připravených, konfigurovatelných pracovních postupů, které standardizují plánování a provádění opatření k omezení rizik, automatizují oznámení a integrují se s nástroji jako Jira, Slack a Microsoft 365.
Omezení nadbytečné a manuální práce
Věnujte více času činnostem s vysokým dopadem tím, že odstraníte datové silo a automatizujete nadbytečné, rutinní úkoly. Vytvořte centralizovaný zdroj informací pro každou fázi správy výjimek – od počáteční žádosti a přezkoumání až po zmírnění, prodloužení a vypršení platnosti. Plynule přecházejte z jedné fáze do druhé díky automatickému přiřazování úkolů, oznámením a připomenutím termínů. Minimalizujte riziko tím, že budete mít na paměti blížící se vypršení platnosti díky zprávám v reálném čase, oznámením žadatelům a automatickému vypršení platnosti.


Reportování, optimalizace a škálování výkonu procesů bez psaní jediného řádku kódu
Risk Cloud® má flexibilní rozhraní bez kódu, které postupem času zraje a vyvíjí vaše procesy bez dlouhých implementačních lhůt a nákladů. Rychle získávejte klíčové informace, jako jsou aktivní výjimky, zmírňující opatření a žádosti o prodloužení, pomocí přednastavených reportů konfigurovaných podle jedinečných potřeb vaší organizace. Jedním kliknutím informujte zainteresované strany a vedoucí pracovníky pomocí přehledných dashboardů, které zdůrazňují nejdůležitější metriky, jako je snížení počtu aktivních výjimek s vysokým rizikem, procento schválených výjimek a průměrná doba trvání výjimky.