Automatizace plánů obnovy, sledování kritických zdrojů a zlepšení přehledu s cílem minimalizovat přerušení provozu a maximalizovat provozuschopnost.
Co je aplikace pro management kontinuity podnikání?
Aplikace umožňuje organizacím připravit se na přerušení činností a reagovat na ně. Umožňuje podnikům vyvíjet, implementovat a spravovat plány kontinuity podnikání centralizací kritické dokumentace, automatizací posuzování rizik a usnadněním testování a tréninku. Aplikace zlepšuje komunikaci a spolupráci během krizí a zajišťuje, že týmy se mohou rychle přizpůsobit a udržet provoz.
POZNÁMKA: Ilustrační obrázek, aplikace je k dispozici v mnoha jazycích, včetně češtiny a slovenštiny.

Zefektivnění a automatizace managementu kontinuity podnikání
Zjednodušte plánování kontinuity podnikání a získejte přehled o programech založený na datech pomocí aplikace na platformě Risk Cloud®. Budete mít vše, co potřebujete k:
- Identifikaci, hodnocení a sledování kritických procesů a zdrojů
- Vytváření, hodnocení a vylepšování plánů kontinuity podnikání v kratším čase
- Zlepšení obnovy pomocí přehledů v reálném čase

Identifikace, posouzení a sledování kritických procesů a zdrojů
Změřte kritičnost procesů pomocí snadno vyplnitelných formulářů, které posuzují potenciální dopad narušení procesů na vaši organizaci. Propojte zdroje, abyste identifikovali závislosti a potenciální body selhání, a poté využijte získané poznatky k určení prioritních reakčních aktivit během narušení.
Vytváření a plnění plánů kontinuity podnikání v kratším čase
Centralizujte tvorbu plánů kontinuity podnikání a dynamicky propojujte související obchodní procesy, aktiva a rizika. Zajistěte, aby plány byly vždy aktuální a odrážely požadavky na ochranu vaší organizace, a to automatizací pracovních postupů pro kontrolu, testování, schvalování a nápravu.


Zlepšení obnovy díky informacím v téměř reálném čase
Sledujte stav a efektivitu provádění plánů kontinuity podnikání, monitorujte kritická aktiva a procesy a informujte zainteresované strany z jedné platformy. Zlepšete nouzové opatření propojením správných lidí se správnými informacemi prostřednictvím dashboardů založených na rolích, které zdůrazňují priority obnovy a požadavky na zdroje.