Management kontinuity podnikání

Automatizace plánů obnovy, sledování kritických zdrojů a zlepšení přehledu s cílem minimalizovat přerušení provozu a maximalizovat provozuschopnost.

Co je aplikace pro management kontinuity podnikání?

Aplikace umožňuje organizacím připravit se na přerušení činností a reagovat na ně. Umožňuje podnikům vyvíjet, implementovat a spravovat plány kontinuity podnikání centralizací kritické dokumentace, automatizací posuzování rizik a usnadněním testování a tréninku. Aplikace zlepšuje komunikaci a spolupráci během krizí a zajišťuje, že týmy se mohou rychle přizpůsobit a udržet provoz.

POZNÁMKA: Ilustrační obrázek, aplikace je k dispozici v mnoha jazycích, včetně češtiny a slovenštiny. 

Zefektivnění a automatizace managementu kontinuity podnikání

Zjednodušte plánování kontinuity podnikání a získejte přehled o programech založený na datech pomocí aplikace na platformě Risk Cloud®. Budete mít vše, co potřebujete k:

  • Identifikaci, hodnocení a sledování kritických procesů a zdrojů
  • Vytváření, hodnocení a vylepšování plánů kontinuity podnikání v kratším čase
  • Zlepšení obnovy pomocí přehledů v reálném čase

Identifikace, posouzení a sledování kritických procesů a zdrojů

Změřte kritičnost procesů pomocí snadno vyplnitelných formulářů, které posuzují potenciální dopad narušení procesů na vaši organizaci. Propojte zdroje, abyste identifikovali závislosti a potenciální body selhání, a poté využijte získané poznatky k určení prioritních reakčních aktivit během narušení.

Vytváření a plnění plánů kontinuity podnikání v kratším čase

Centralizujte tvorbu plánů kontinuity podnikání a dynamicky propojujte související obchodní procesy, aktiva a rizika. Zajistěte, aby plány byly vždy aktuální a odrážely požadavky na ochranu vaší organizace, a to automatizací pracovních postupů pro kontrolu, testování, schvalování a nápravu.

Zlepšení obnovy díky informacím v téměř reálném čase

Sledujte stav a efektivitu provádění plánů kontinuity podnikání, monitorujte kritická aktiva a procesy a informujte zainteresované strany z jedné platformy. Zlepšete nouzové opatření propojením správných lidí se správnými informacemi prostřednictvím dashboardů založených na rolích, které zdůrazňují priority obnovy a požadavky na zdroje.


Máte zájem?


    Prohlášení o ochraně soukromí