Zotavení po havárii zahrnuje zásady a postupy zaměřené na ochranu organizace před narušením infrastruktury IT způsobeným lidmi nebo přírodními vlivy. Hraje významnou roli při prevenci ztrát dat, finančních důsledků, ztráty důvěryhodnosti a pověsti organizace. Plán obnovy po havárii zahrnuje opatření, která by organizace měla přijmout k rychlé obnově svých IT systémů.
Tento úvodní seminář Vám představí základními pojmy a zásady v oblasti zotavení po havárii (Disaster Recovery).
Základní údaje o semináři
- Téma | Úvod do zotavení po havárii (DR)
- Typ semináře | on-line webinář
- Datum a čas konání | 24. 11. 2022, od 14:30 do 16:00
- Cena | zdarma
Kdo by se měl semináře zúčastnit
Webinář je určen osobám, které se zabývají problematikou správou IT služeb, kontinuitou IT služeb nebo bezpečnostní informací a každému, kdo chce získat úvodní informace o problematice zotavení po havárii.
Jak se seminář přihlásit
- Zaregistrujte se pomocí níže uvedeného odkazu „registrovat na webinář“ a příslušného formuláře.
- Následně od nás obdržíte potvrzení registrace a další informace, včetně ID webináře a odkazu pro připojení. Informace o webináři si budete moci snadno uložit do Vašeho kalendáře.
Jak se k semináři připojit
K webináři se připojíte kliknutím na odkaz, který naleznete v potvrzovacím e-mailu, případně ve svém kalendáři. Používáme platformu Zoom. Připojit se můžete následujícími způsoby:
- prostřednictvím klienta Zoom: první možností je připojení k webináři skrze aplikaci Zoom, která je dostupná pro počítače s operačním systémem Windows nebo Mac OS a pro mobilní zařízení s operačními systémy Android nebo iOS. Pro připojení k webináři povolte otevření nebo stažení a instalaci klienta Zoom;
- prostřednictvím webového prohlížeče: druhou možností je připojení k webináři skrze webový prohlížeč (Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari). Odmítněte stažení / spuštění klienta Zoom a klikněte na odkaz „join from your browser” ve spodní části okna prohlížeče.