Management aktiv

Management aktiv poskytuje organizacím lepší přehled o jejich kritických IT aktivech a zajišťuje, že cenné položky v organizaci jsou sledovány a používány. Pokud je správa aktiv prováděna správně, může ušetřit peníze a čas a zlepšit širší postupy zabezpečení IT a managementu rizik.

Jak tato aplikace funguje

Pomocí aplikace Risk Cloud pro správu majetku zjistěte, kde se aktiva nacházejí, jak se používají a zda na nich byly provedeny změny. Sledujte majetek související s dodavatelem a dokumentujte informace, jako je seznam interních a externích kontaktů dodavatele, informace o nákupu a výsledky hodnoty majetku, a to vše v jedné platformě. Pomocí automatických upomínek budou vaše zúčastněné strany automaticky upozorněny, když se blíží předpokládané datum vyřazení majetku nebo když se blíží konec platnosti dokumentů.

Kromě toho může vaše organizace využít naši integraci se systémem ServiceNow k bezproblémové synchronizaci informací o majetku ze systému ServiceNow přímo do služby Risk Cloud. Můžete zadávat požadavky na nákup nových aktiv, propojovat dokumenty související s aktivy, předkládat je k eskalovanému schválení a sledovat data expirace, aniž byste museli opustit platformu.

Proč to potřebujete

  • Zohledníte veškerý majetek organizace v celém životním cyklu, což vede k lepšímu přehledu při řízení programů GRC.
  • Budete připraveni řídit veškerá rizika, která vám hrozí z důvodu využívání a vlastnictví určitých aktiv.
  • Získáte celkový přehled o výdajích na aktiva a trendech jejich využívání pomocí vlastního nebo účelově vytvořeného reportingu.
  • Ušetříte čas pomocí účelově vytvořených formulářů pro vztahy s dodavateli, informace o majetku a propojené dokumenty.

Máte zájem?


    Prohlášení o ochraně soukromí